פסק דין
בדין ודברים שבין ה"ה –שיחי' וה"ה– ובין ה"ה —בנושא: תביעת דמי שכירות. לאחר שהצדדים קיבלו קנין ולאחר שהציגו טענותיהם, הנני בזה בהחלטות כדלהלן:
- על השבוע הראשון שהפועלים שהו במתחם, על הנתבעים לשלם 700 ₪ לכל לילה, כפי שסוכם בין הצדדים על שלושת הלילות הראשונים, וכיון שלא היתה לשוכרים אפשרות למצוא מקום חילופי בשבוע הראשון, על כן עליהם לשלם כפי התשלום שסוכם על שלושת הימים הראשונים.
- כמו כן, מהיום שה"ה — הודיע במכתב שהוא מבקש על כל לילה סך 700 ₪, על הנתבעים לשלם על כל לילה סך זה.
- בנוגע לימים שבאמצע, כאשר השוכרים חשבו לפי תומם שהמחיר של 700 ₪ הוא רק לשלושת הימים הראשונים, [וכפי שנאמר בהקלטה של ה"ה –שיחי' שרוצה מחיר גבוה כדי לכסות את ההוצאות של רכישת המזרונים], מתקבלת הטענה של השוכרים, שאילו היו יודעים שיצטרכו לשלם מחיר מלא, היו מחפשים מקום חילופי, ולאחר שיקול הדברים הגעתי להכרעה, כי התשלום יהיה עבור כל לילה הוא 500 ₪.
ובאתי על החתום אור לכ"ז תמוז תשפ"ד