בס"ד, חודש אייר תשפ"ה
בימים אלו, בתקופת ספירת העומר שניתקנו לתקן דברים שבין אדם לחבירו, נתבשרנו בבשורה טובה על הקמת 'בית דין צדק' ע"י ארגון אור המשפט, – המנוהל ע"י גדולי הדיינים והתלמידי חכמים שבארץ ישראל – פה בעירנו קרית גת, ההולכת וגודלת ומתרבה בבתים שומרי תורה ומצוות אשר בחרו להם את עירנו לבנות בה את ביתם על דרך התורה ללא שום פשרות.
וכי יהיה להם דבר בין אדם לחבירו יתנהל הכל בדרך התורה ע"פ דיני השולחן ערוך כפי שמורים לנו הפוסקים והדיינים.
ולא נותר לנו אלא לברכם שיזכו להוציא מתחת ידם הכרעות ברורות שיתקבלו על לב שומעיהם, ועי"ז תתרבה האהבה והאחדות בקרב בני ישראל, שנוכל בעז"ה בקרוב לילך יחד לקראת משיח צדקינו ובנין בית המקדש בגאולה השלמה אמן.
מזכירות ועד הרבנים
שע"י הקריה החסידית בקרית גת
ביאלא, באיאן, בעלזא, גור, סלונים, קרעטשניף, קהל חסידים